Referencer

2 VinMusik-nylon350

Referencer – VinMusik.dk

Referencer fra vinsmagninger:

“Vi havde fornøjelser af at opleve flot musik og skøn vin gå hånd i hånd under kyndig ledsagelse af Thomas. Vi har før oplevet en god vinsmagning, men aldrig vinsmagning sat sammen med flot musik hvor tingene flød sammen i en højere enhed. God vin og godt musik 👍👍 en oplevelse som klart kan anbefales” Tannishus d. 11/8-2017, Gert Løbner

“I øvrigt min varmeste anbefaling til Thomas’ VinMusik.dk – underholdende, kompetent og musikalsk!” Lars Viberg, ejer af ISLANDSREJSER

“Tak for en smagfuld og spændende aften med musik og vin. Det var rigtig spændende at høre om hvor vinene kom fra og hvordan de blev fremstillet, men det bedste var naturligvis at smage på vinene ledsaget af den gode musik. Musik som var specielt komponeret til den pågældende vin. Boblerne i Cremant’en kom pludselig også ud af højttalerne samtidig med, at vi drak den. Det gav en totaloplevelse og unik følelse af, at hele sanseapparatet stod pivåbent. Vinmusik.dk er en supergod ide og har mine varmeste anbefalinger.” Asger Theilgaard, Randers Musikskole

VinMusik-Glas2“…Derfor blev jeg meget begejstret, da du første gang fortalte om din ide med vinsmagning kombineret med dine, efter min mening, meget lyriske guitarsoloer. Mine forventninger blev overmådeligt indfriet. Du fortalte om forskellige vines karakter og produktionsland og derefter spillede du et musik stykke som tydeligt henførte lytter og vinsmager hen i netop den vin.” Guitarbygger Johnny Mørch

Øvrige

“…Tusind tak for dit fremragende arbejde i studiet. Der kom virkelig noget fantastisk ud af det. Noget jeg aldrig selv kunne have gjort. Tusind tak. Folk der lyttede til det, var vilde med det…” Jens Herman Hasselstrøm, klaverstemmer/koncert tekniker, Steinway & Sons